Légy te is Pandatag!

Tarts velünk vidám utazásainkra!

2015 óta utazunk az Adriai-tengerre és a Plitvicei Nemzeti Parkba, eleinte egynapos, jövünk-megyünk típusú kirándulásokat szerveztünk. Majd több alkalommal kiruccantunk Prágába is, többnapos városnézésre.

Azóta számtalanszor kérdezték tőlünk, van-e lehetőség további többnapos utazásokra. És íme! Összeraktuk!

Elsőként sörgyárlátogatással és -kóstolóval egybekötött plitvicei, valamint bledi kirándulásunk vált elérhetővé – vidám pandáinkkal már többször is ellátogattunk ezekre a helyszínekre.

Kínálatunk tovább bővült izgalmas városnézésekkel, amelyek mindig tartogatnak valami meglepetést, valami eltérőt a szokásostól. Nálunk nem az esernyőt követve és a templomok történelmét hallgatva telnek a városnézések! Nade nem lövünk le mindent előre!

Vannak olyan kirándulásaink is, ahová az igazán vagány és extrém szórakozást kedvelő pandákat várjuk! Ilyenek a bobozós, zipline-os, mountaincartos, hajtányos és raftingos utazásaink.

Az adrenalinbomba bevitele mellett a pihenésre és maximális feltöltődésre wellnessprogramjainkkal adunk lehetőséget, amelyekbe csepegtettünk egy kis bor- vagy sörkóstolást is.

Nyárra tervezünk többnapos tengerparti kiruccanásokat, jó hangulatú sütögetéssel egybekötve. Persze ez még nem a teljes ötlettárunk, de nem árulunk el mindent előre! 🙂

Addig is pandulj velünk, és érezd magad nagyon jól!

Rólunk mondták

Minden szupi volt. Vacsora, a hotel és városnézés príma volt. Az idegenvezető igazán profi, körültekintő, mindenben pont megfelelő volt. Az utaskísérő körültekintő, figyelmes, kedves, gondoskodó. A pilóta igazi profi, tájékozott, pontos, megbízható. Információ e-mailban, szóban, sms-ben mindig pontos. Gratula a szervezéshez!!!

János

Kellemes napot töltöttünk együtt. Szerintem a szervezés kitűnő volt! Úgy gondolom, hogy ez egy jó csapat. A kísérőink igazán kitettelek magukért, megfelelően lettünk tájékoztatva mindenről. Figyeltek ránk, bevárták a lemaradt embereket, le a kalappal előttük! Rengeteg fotót készítettek a csoportról. 🙂 További izgalmas és tartalmas kirándulásokat kívánok!

Anikó

Ez a csapat fantasztikus!
Az utazás előtt és közben a tájékoztatás kifogástalan volt. Mindenről időben kaptunk információt! A busz állapota tökéletes volt és tiszta. A sofőrök jól és biztonságosan vezettek, és időben értünk Plitvicére is és haza is! Az utaskísérő tündéri volt, tájékoztatott mindig mindenről időben. Köszönjük!